lundquist Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Visa era namn loggor. Jag inleder med min logga Texten påminer lite om filmen gothika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Om jag bara får fråga, vart är den s.k. loggan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Den synns inte, Vizzkazz :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 15 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 När jag försöker lägga in det så står de bara : Uppladdningen av filen misslyckades. Du har inte tillstånd att ladda upp filer av den filtypen. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Byt filtyp till .jpg eller .gif då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 hur byter man filtyp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Gå in på Photoshop/Paint. Jag tror det är File > Save for web Var osäker på det där med "File" men det är menyn längst till vänster ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 haha,,,gjorde den för att klockan e 23:11 på e söndag å man inte har någe att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Lägg upp den på upl.silentwhisper.net annars. Eller sänk kvalitén och få mindre storlek. Förresten, vad fasen menas med en namnlogg ? :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 är en namnlogg typ sånna som dom här ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Vilka ? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 hans avatar fattade jag det som Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.