Mezox Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Ja, hr mycket kostar X-box Live ut på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 min kompis ha x-box live, han säger ungeför 500spänn/år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 675 Spänn om året. Eller 75 kronor i månaden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Jag betalar hellre året än månaden. B) Har för mig att man får första året gratis. Eller var det dom första 2 månaderna? :huh: Ska lungt skaffa Live. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Om man regestrerar sig på Xbox Live får man 1 års medlemsavgift gratis. Sen gäller priserna som jag skrev ovan. Jag ska inte skaffa Xbox Live. Eftersom min bror börjar på Folkhögskola till sommarn, och då tar han med sig sin (:() Xbox. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 (redigerat) Kan man inte använda med chipp? Redigerat 21 Mars 2005 av Mario Bros. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Om du kan använda Xbox Live med en chippad Xbox ? Det vet jag inte. Bra fråga.Jag tror det, förstår inte varför det inte skulle gå. Annars kan du ju köra Xbox Connect som är helt gratis till Xbox. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paim Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 599 svenska kronor om året, för att vara exakt. Och avgiften på startpaketet kan variera.. jag köpte mitt för 599 vid premiären, men jag har för mig att jag sett det nyligen för under 500.. startpaketet kan bara vara precis Live, dvs, en cd skiva och en manual, men den kan också innehålla ett headset och en skiva med demos.. beroende på vilken du köper ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg