Mezox Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Jag har tänkt köpa Fable. Jag vill veta lite mer om det spelet så jag har några frågor: 1. Kan man slå alla människor? 2. Är det värt att köpa? 3. Vilket är bäst ond eller god? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dajje Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 JA MAN KAN SLÅ ALLA MÄNISKOR MEN NÅRA KAN INTE DÖ HMMM DET ÄR HALFT KUL SÅDÄR ASSÅ DET ÄR BÄST ATT VA GOD för om man är ond kan man nästan inte skaffa tjej B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Det är kul. Värt att spela om flera gånger. Man kan slå alla människor, ja. Spela som både Ond och God. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Whirl Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 Bara ett problem jag klarde det på 7 timmar det e mega kort men man kan göra hur mycket som helst i den lilla trilogin. Kanske stavade fel nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Du ska ju lätt spela om det på motsatt sida. Så om du t.ex spelade som god nu, kan du ju spela om som ond. Efter det kan du spela om som något däremallan... osv B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jens__128 Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 jag hade tänk å köpa det verkar vara ganska bra spel jag kommer säkert att börja vara ond :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Whirl Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Om man ska välja sida så är det lättasete o vara ond o god är svårats. T ex om man inte accepterar att en som blivit biten av en varluv får följa med får man 90 ondska o om man accepterar så får man 12 godhet så ond är lättast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
norrath Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Det e ju hur kort som helst hann knappt starta xboxen innan jag hade klarat det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Whirl Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Vet. Det tog inte lång tid fören jag klarade det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
beava Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 mm. det är nog det som är det sämsta med fable. och att det inte är så mycket frihet vart man kan gå och vilka uppdrag man kan ta osv. men det är ett roligt spel med varierande uppdrag, jag rekommenderar det starkt. det är lättare att vara ond som alla säger, men det är inte svårt att bli god igen så man kan skifta mellan god och ond hela tiden. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 19 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 4. Kan man stjäla från alla affärer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Whirl Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Jag tror det, Kneoig fråga ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg