frezy_man Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Ja jobba är något alla måste göra. Jag har jobbat två somrar i rad och ränsat ogräs på en kyrkogård. Hyfsad lön, jobbigt men värt pengarna. BTT: Jag har praoat två år i rad. 1 respektive 2 veckor. En vecka på dagis. Skönt som f*n. 4 mål mat om dagen plus fruktstund och någon fika ibland. Frukosten åt man vid ankomst. Leka med barnen var skit kul. Vi grävde världens största sand slott, åkte rutch-kana (stavning), hade längdhopps tävling vid gungorna, lekte med lego, kapplastavar, andra leksaker och busade järnet! Fick också läsa Alfons för dom en gång :D YEAH! Andra gången Praoade jag på Olsons åkeri Skövde AB. Sitta och sova i en lastbil var skit skönt. Lite Advance han jag också med, samt tjata med chaufförn. Men naturligtvis var jag seriös också emmelanåt. Går ju fordon transport och kommer väl bli en tjock lastbils chaffis en dag. HÖHÖ! Nästa gång blir väl praktiken i trean (går ettan). Då ska vi tydligen Praktiser 2-3 ggr. i veckan Min Prao har varit underbar. Tycker också att det är väldigt nyttigt med att komma ut i det rikiga arbets livet lite=P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Jag går bara i 4:an,och jag får börja praoa i 7:an.Hoppas jag får jobba på en tv-spelsaffär :P Men inte på McDonalds!Jag skulle vilja jobba...på Nintendo!!!Eller så kan man ju praoa som serietecknare,precis som jag vill bli!Men kan man praoa som serietecknare? :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Ja jobba är något alla måste göra. Jag har jobbat två somrar i rad och ränsat ogräs på en kyrkogård. Hyfsad lön, jobbigt men värt pengarna. BTT: Jag har praoat två år i rad. 1 respektive 2 veckor. En vecka på dagis. Skönt som f*n. 4 mål mat om dagen plus fruktstund och någon fika ibland. Frukosten åt man vid ankomst. Leka med barnen var skit kul. Vi grävde världens största sand slott, åkte rutch-kana (stavning), hade längdhopps tävling vid gungorna, lekte med lego, kapplastavar, andra leksaker och busade järnet! Fick också läsa Alfons för dom en gång :D YEAH! Andra gången Praoade jag på Olsons åkeri Skövde AB. Sitta och sova i en lastbil var skit skönt. Lite Advance han jag också med, samt tjata med chaufförn. Men naturligtvis var jag seriös också emmelanåt. Går ju fordon transport och kommer väl bli en tjock lastbils chaffis en dag. HÖHÖ! Nästa gång blir väl praktiken i trean (går ettan). Då ska vi tydligen Praktiser 2-3 ggr. i veckan Min Prao har varit underbar. Tycker också att det är väldigt nyttigt med att komma ut i det rikiga arbets livet lite=P Jag ska praoa på dagis år. I tre dagar, verkar rätt kul ^^ Rockodile: Förmodligen kan man inte praoa som serietecknare >_> Men när man söker prao måste man ju tänka igenom så att det inte blir att man bara får stå och kolla vad de andra gör útan at man själv får göra något Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Jag har prao på fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Jag ska praoa om en vecka måste det vara. Måndag, tisdag, onsdag. Sen har vi ledigt torsdag och fredag. Rätt soft vecka ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 (redigerat) Prao Lista: 4-5:or 2 dagar 6:or 1 vecka 7:an 1 vecka 8:am 1 vecka 9:an 2 veckor Praoade presis i ebgames går i 5:an förra veckan praoa jag och förra året praoa jag också i ebgames rätt kul :) Får bära ut spel tömma spel lådor plasta spel ställa upp spel lägga in spel i lådorna hjälpa folk. praoa från 11:00 till 18:00 första dagen och andra dagen samma sak Redigerat 25 April 2005 av Cobraz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Får man praova på ebgames? inte på tradition Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Jag ska ha Prao nästa vecka, blir spännande. VIsserligen bara i två dagar, men ändå, skönt att slippa skolan! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
beava Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Jag går i åttan, praoade i 2 veckor på en restaurang/café det sög som f*n.. fast man fick god mat (fick välja vad jag ville från menyn) och man kunde fika hela dan om man ville det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Får man praova på ebgames? inte på tradition Ebgames är tradition det har bara lagt ett tilläg som ebgames först hette det bara tradition . Det beror på vilken butik det är några butilker är snälla några butiker är elaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Jag har praoa i en ladgård i 1dag var faktiskt ganska kul. Nackdelar: Man måste skrapa skit Fördelar: 1.Vi fick köra fyrhjuling 2.Vi fick se när koarna bajsa när dem bajsa rykte skiten :lol: När jag säger vi menar jag och min kompis John Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 praoa på en resturang, hur kul som helst..... men ni kommer inte vilja se en lök till efter praon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.