Hoppa till innehåll

Prao


nico
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

För ganska länge sen praoa jag på Konsum fick ha konsum kläder på mig då :) men det som var riktigt bra med det var att jag fick välja en påsa med vad jag ville från affären och så fick jag panata burkar åt dom och jag fick dom pengarna jag panta för (150) jag praoa 1 dag där

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Jag praoade för drygt ett halvår sen. Praoade på ett Webcafé. Kan berätta om händelserna:

 

Dag 1: Vi kom dit på morgonen vid 09:00. Vi fick börja med att göra rent borden och ställa fram lite saker. Efter drygt 15 minuter fick vi lira vilket Steam spel vi ville eller surfa tills 13:00 skulle jag tippa. Då skulle vi äta men då skulle jag åka mini buss till Stockholm för att se Rammstein :cool: Jag kom hem tpy 04:00 på natten.

 

Dag 2: Vi kom dit 08:30 för skojs skull. Vi fick göra rent handfaten och annat. Vi fick göra rent borden igen och där datorerna stod. Sedan fick vi spela till 13:00 och då skulle vi käka. Sen skulle vi göra rent lite till och sen spela resten av tiden, slutade 16:00.

 

Dag 3: Det kom 2 till som skulle praoa. Vi fick starta alla datorer. Vi fick städa igen. Vi fick spela i 2 timmar. Sedan städa och sen tror jag det var se på TV och sen käka. Sen spela hela eftermiddagen.

 

Jag tyckte det var lyx iaf :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Praoat på en Statoil-mack, rätt kul...

 

+ Behövde aldrig göra nåt.

Maskinen som pressade kartonger var söt.

 

- Tråkigt att aldrig göra nåt.

När maskinen som pressade kartonger var överfull och inte gick att använda... :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...