Link_Cable Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 ...mp2e, tloztww, sms, lm, tos, ac, tlozfsa eller micn... = Metroid Prime 2: Echoes, The Legend of Zelda The Windwaker, Super Mario Sunshine, Luigis Mansion, Tales of Symphonia, Animal Crossing, The Legend of Zelda Four Swords Adventure eller Medlemskap i ClubNintendo (Enligt mej...) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Det där val väl ändå lite onödigt.. :P Alla Gamecubare bör väl ha Zelda The Wind Waker antar jag.. Känner mig lite utstött :rolleyes:. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 men asså köp mario power tennis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamefreak Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 :evil: Köp RE4..de aeger allt!!! Jag har kommit till tredje "världen" ISLAND de tog 15h,de e där det börjar bli äckligt.om nån vill ha hjälp så fråga :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zelda_be Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Zelda: The Wind waker eller Metroid Prime 2 så klart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 köp phantasy star online episode 1&2 :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Köp baten kaitos, det släpps imorgon, lite kul att det släpps imorgon..första april ni vet. Man får hoppas att de inte luras. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Ett till bra spel mgs: the twin snakes Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 31 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Har bestämt mej för TWW, MP2:E eller ToS.. Tack för alla svar alla! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 :evil: Köp RE4..de aeger allt!!! Jag har kommit till tredje "världen" ISLAND de tog 15h,de e där det börjar bli äckligt.om nån vill ha hjälp så fråga :evil: håller med köp re4...men det är lite kort...15 h inte bra ..jag varvade hela spelet på 14 timmar=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 köp metroid prime 2: ecoes DET ROCKAR SÅ FETT!!!!!!! :evil: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pacman 3000 Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 The Legend of Zelda collectors edition e skit bra, (ok, kanske inte världens bästa grafik,men 4 in one till typ det lägsta priset jag har sett) ;) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg