Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Den ska kunna allt! :P

Nej, men jag tycker att designen ska vara ganska liten av sig, ungefär som en liten kub.

Sedan vet man ju inte riktigt vad den ska kunna och så'nt...

Kanske inte hör till ämnet, men jag tror iaf inte att de släpper Ps3 på ett tag, eftersom att PSP snart kommer...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den ska kunna allt!  :P

Nej, men jag tycker att designen ska vara ganska liten av sig, ungefär som en liten kub.

Kanske inte hör till ämnet, men jag tror iaf inte att de släpper Ps3 på ett tag, eftersom att PSP snart kommer...

Nja, det kan ju bli så att man kan koppla ihop psp och ps3 på något sätt och då kan de nog släppa båda ungefär samtidigt. Ps3 kommer nog lite senare är psp.

Den kanske klarar fler filformat tex mp3 eller avi eller bilder.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den kommer ut nästa år..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skall nog köpa den det beror på pris! Men den kommer nog äga allt! Sen kommer spelen säkert kosta stjortan!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har hört att grafikkortet kommer vara dubbelt så starkare! :blink: Jag måste bara skaffa det... :) Att den går lätt i sönder bryr jag faktiskt inte så mycket om. Jag tar hand om mina spel rätt bra (that's a lie).

PLAYSTATION ÅT FOLKET MWUHAHAHAHAHA! skojja lol, tyck vad ni vill. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...