Holming-the-King Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Kanske onördig tråd, men jag undrar vad alla därute tycker att PS3 skall vara? design? funktioner? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Den ska kunna allt! :P Nej, men jag tycker att designen ska vara ganska liten av sig, ungefär som en liten kub. Sedan vet man ju inte riktigt vad den ska kunna och så'nt... Kanske inte hör till ämnet, men jag tror iaf inte att de släpper Ps3 på ett tag, eftersom att PSP snart kommer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Den ska kunna allt! :P Nej, men jag tycker att designen ska vara ganska liten av sig, ungefär som en liten kub. Sedan vet man ju inte riktigt vad den ska kunna och så'nt... Kanske inte hör till ämnet, men jag tror iaf inte att de släpper Ps3 på ett tag, eftersom att PSP snart kommer... Nja, det kan ju bli så att man kan koppla ihop psp och ps3 på något sätt och då kan de nog släppa båda ungefär samtidigt. Ps3 kommer nog lite senare är psp. Den kanske klarar fler filformat tex mp3 eller avi eller bilder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Ja, om den kan klara MP3 vore ju bra... Vore nice ifall man typ sätta in ett "TV-Kort" så att man kan kolla på de där betalkanalerna, så slipper man en extra box och en extra fjärrkontroll... =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Jag köper nog Xbox Next istället ;) Har hört att PlayStation 3 kommer gå sönder ganska lätt.. Alltså ifall den skulle ramla omkull eller något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 ALLA nya och grymma saker går sönder lätt... Speccielt om man tappar dem i golvet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Den ska kunna allt! :P Nej, men jag tycker att designen ska vara ganska liten av sig, ungefär som en liten kub. Sedan vet man ju inte riktigt vad den ska kunna och så'nt... Kanske inte hör till ämnet, men jag tror iaf inte att de släpper Ps3 på ett tag, eftersom att PSP snart kommer... Den kommer ut nästa år.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Holming-the-King Skrivet 22 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Den ska kunna allt! :P Nej, men jag tycker att designen ska vara ganska liten av sig, ungefär som en liten kub. Sedan vet man ju inte riktigt vad den ska kunna och så'nt... Kanske inte hör till ämnet, men jag tror iaf inte att de släpper Ps3 på ett tag, eftersom att PSP snart kommer... Jag skall nog köpa den det beror på pris! Men den kommer nog äga allt! Sen kommer spelen säkert kosta stjortan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Holming-the-King Skrivet 22 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Jag köper nog Xbox Next istället ;) Har hört att PlayStation 3 kommer gå sönder ganska lätt.. Alltså ifall den skulle ramla omkull eller något. Den har ju inte släpps ännu! Sedan har man ju 2 års reklamationsrätt! Så om den nu går sönder lätt, blir det dyrt för Sony! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Dem har inte sakt nåt om att den kommer nästa år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Jag antar att den ska vara bättre än den överskattade Playstation 2 är. Inte för att jag tänker köpa den.. :huh: Xbox åt folket ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Har hört att grafikkortet kommer vara dubbelt så starkare! :blink: Jag måste bara skaffa det... :) Att den går lätt i sönder bryr jag faktiskt inte så mycket om. Jag tar hand om mina spel rätt bra (that's a lie). PLAYSTATION ÅT FOLKET MWUHAHAHAHAHA! skojja lol, tyck vad ni vill. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg