Gäst volvotobben Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Halo 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Volvotobben, motivera gärna det där. Eftersom jag inte alls håller med ;). Jag vill se ett utvecklat Fable med bättre stridskänsla och grafik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Det finns grymt många sånna här trådar.Själv tycker jag Halo!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
niklas1996 Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Fable är väl det bästa som kommit till Xbox. va :unsure: ?????????? ¨ need for speed undergrund 2 är ju bäst eller hur ? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 HAHA. NFSU 2 är värdelöst. Motivera gärna varför det är bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Värdelöst? Nä... Jag tycker inte det är det bästa spelet men bra är det nog. Man kan skapa över 70 miljarder olika kombinationer. Ta dig igenom 5 stadsdelar. Är rolig med multiplayer. Fett grafik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg