Autobahn Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 (redigerat) Hej! Jag undrar ifall att det är någon här som lirar? Jag har en S2000, tror jag eller ifall det var en 1995 RS-7. Iallafall säg vad ni har för bil & jag undrar också vilken bana man får uppgraderade Base-Colors(byta färg på bilar) jag har vunnit ca 80 banor eftersom att jag började spela för några veckor sen. Kommer säkert klara ut de om en vecka :lol: Redigerat 19 Mars 2005 av Poison Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Klarat spelet på två bilar: En 350Z och en TT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 19 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Ungefär vart i spelet får man Base-Colors? :huh: Min vinyl är fett gött B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 tycker nfsu 2 är helst värdelöst... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 19 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 mhhmm.. Jag föredrar också 1:an ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 ´grafiken är faktiskt bättre på bilarna i 1:an. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 20 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Håller också med. Sen i 2:an så regnar det och då har dom försökt göra så att det ska regna på själva kameran och det är jätte irriterande :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 ja, och i varenda race! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Jag har inte NFSU 2 själv. Men jag spelade det på Game för ett bra tag sen. Känslan i bilen, kameran och styrningen irreterade mig nåt fruktansvärt. Usch. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 ja, det är igentlige ett riktigt skitspel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Jag gillar det. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Jag har alltid hatat Utjämnings logiken på Need For Speed Underground spelen. En annan sak som är kasst med spelet är att man vinner på tur. Hur roligt är det att komma över ett krön utan att ha en chans att väjja för bilen som kommer på sjätte varvet. Naturligtvis ligger motståndarna precis i arslet fast man har krossat varv rekor på varv rekord dom 5 senaste varven och aldrig har kört bättre? Annars har spelen skit skysst design. Jag kör med en golf på Hard mode just nu för att det ska bli lite mera motstånd =P Du kommer nog strax få det du söker, för det finns ju bara 111 race på NFSU har jag för mig. 2:an tycker jag inte alls har någon särskilt bra grafik. Absolut inte bättre än 1:an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg