nico Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 ja, eller kanske 2. och så 20 eller 15fm för tråd. man kan väl testa, funkar det inte kan det tas bort. sedan kanske man kunde få mynt om man är snabb med att anmäla inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 borde finnas lite me SMS's tjänster typ. 2000FM för 50 spänn elle nåt sånt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tuffscout Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Jag tycker att man borde få minst 4fm ochså när man gör inlägg i alla forum och 20 när man gör nytt(som nu) i fuska.se forumet och 10 i andra... men de e ju min lilla åsikt. Och så ska de finnas mera sms tjänster som burken sa... Kanske ochså man kan tipsa admin om folk som bryter reglerna (med signatur bl a *hostar*) och trådar och sånt och få 5fm eller så... men de e ju bara vad jag tycker, som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Eller tävlingar bästa historien vinner 1000 fm. Eller så får man 70 fm för varje spelvinst ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 jag tycker man borde få allt gratis anars måste man ju inte köpa för sina fm ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Man bör få FuskaMynt i alla forum, utan FuskaMynt. Då är det bara att skriva "Snygg" på alla avatarbidrag som skickas in. Så var det innan. Om man skulle fått FuskaMynt i Allmänt skulle jag vara miljonär vid den här tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 (redigerat) jag tycker man borde få allt gratis anars måste man ju inte köpa för sina fm ;) Hur skulle det se ut då. Alla hade snyggaste namneffekten, alla hade 1miljard fm för att alla hade 4% ränta i banken , Det var flera tusen gruppforum .Ingen skulle haft en varning,Alla skulle haft olika titlar under sitt namn istället för Nykomling,Medlem,mini fuskare,fuskare m.m.Alla skulle haft 100 banners på Presentationen och flera tusen tecken och alla skulle haft bakrundsfärger Haha :P Mellanmjölk det har du rätt i. [Edit]Fortsättning med text , Redigerat 21 Mars 2005 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 (redigerat) Man ska ju inte få FuskaMynt för allting herregud.. :huh: Fuska blir ju större när det kommer fler inlägg. Alltså skulle vi kunna tvinga de FuskaMyntskåta ungarna att skriva inlägg istället för att SMS:a in hela skiten. Låter inte det klokt ? :huh: Redigerat 21 Mars 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.