Hoppa till innehåll

Mera Fuskamynt

Rekommendera inlägg

Jag tycker att man borde få minst 4fm ochså när man gör inlägg i alla forum och 20 när man gör nytt(som nu) i fuska.se forumet och 10 i andra... men de e ju min lilla åsikt. Och så ska de finnas mera sms tjänster som burken sa... Kanske ochså man kan tipsa admin om folk som bryter reglerna (med signatur bl a *hostar*) och trådar och sånt och få 5fm eller så... men de e ju bara vad jag tycker, som sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker man borde få allt gratis anars måste man ju inte köpa för sina fm ;)

Hur skulle det se ut då. Alla hade snyggaste namneffekten, alla hade 1miljard fm för att alla hade 4% ränta i banken , Det var flera tusen gruppforum .Ingen skulle haft en varning,Alla skulle haft olika titlar under sitt namn istället för Nykomling,Medlem,mini fuskare,fuskare m.m.Alla skulle haft 100 banners på Presentationen och flera tusen tecken och alla skulle haft bakrundsfärger

Haha :P Mellanmjölk det har du rätt i.

[Edit]Fortsättning med text ,

Redigerat av Dr.cheat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man ska ju inte få FuskaMynt för allting herregud.. :huh:

Fuska blir ju större när det kommer fler inlägg. Alltså skulle vi kunna tvinga de FuskaMyntskåta ungarna att skriva inlägg istället för att SMS:a in hela skiten. Låter inte det klokt ? :huh:

Redigerat av Mellanmjölk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...