Shark Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Jag har redan börjat en sån här tråd i fuska.se forumet, och det löste sig genom att jag skaffade Firefox. Men jag har ett likadant problem. Det är nämligen så att spammet som kommer upp när jag startar datan kommer upp ett 4-6 ggr. Väldigt irriterande. Samtidigt löste problemet på Internet sig. Men kan hjälpa mig med att hur jag ska ta bort spammen som kommer upp när jag startar datan? Tack på förhand. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 du har förmodligen spionprogram... använd ad-aware: http://www.download.com/Ad-Aware-SE-Person...ubj=dl&tag=top5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 19 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Kostar det? Är det farligt för datan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 det är gratis och det är till för att ta bort sånnt som är farligt för datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 20 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Ok, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Det finns massor av Anti-Spyware program runt om. Det som det ena programmet inte tar, tar det andra. Själv har jag 3 olika. Jag är ändå inte säker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Det finns massor av Anti-Spyware program runt om. Det som det ena programmet inte tar, tar det andra. Själv har jag 3 olika. Jag är ändå inte säker.. Jepp jag brukade spela där förut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 har 2st, men har inte varit med om att ad-aware har missat något som sedan det andra hittat. iaf inte den nya versionen. den är super! du kan även uppdatera spyware-listan från nätet så att programmet hittar nya spionprogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 24 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Ok nu vet jag det. Än så länge har jag en program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Sitter med spybot 1.3 och Microsoft AntiSpyware. Ad-aware tog jag bort för ett bra tag sen för jag tyckte det inte hjälpte men man kanske ska ta och ladda ner det igen bara för att vara extra säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 det gör du rätt i, det har blivit mycket bättre sedan version 6.0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.