Spike Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Kommer 8-bits att bli verklighet någon dag igen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst saabmosare Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Kommer 8-bits att bli verklighet någon dag igen? De kommer nog alldrig blir stor igen men de är ett kult spel för alla skulle jag kunna tänka mej, de har så stort kultvärde i sej.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Det kommer nog inte att komma tillbaks så alla vill köpa den. Men hos retrosamlare är den alltid mode. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Japp, man får nog nöja sig med att några gamla godbitar nu säljs till GBA. När jag blir äldre skulle jag kunna tänka mig att starta en retro butik. Det vore så j*vla kul :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 frezy_man vad tror du om denna idé: Jag ska snart ha UF (Ung förtagssamhet) i skolan som gör ut på att vi startar och driver ett eget företag. Vad tror du om att man skulle börja sälja gamla NES-konsoller och spel igen? Man kan ju alltid kolla med Bergsala om dom kan tänka sig gå med på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Det vore grymmt!...fast det är väl Nintendo som måste ta ett beslut och börja producera? Det är ju solklart att de gamla godbitarna skall börja produceras igen...Då med kartongerna, guider mm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basse Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Jag tror inte att det kommer att komma igen. Jag tror inte att Nintenod vill satsa på det. Jag tror inte häller att det skulle gå så bra. Det kanske kommer flera butiker som säljer gammla konsoler benganat i framtiden. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Nintendo 8-bit är ju riktigt bra med dom gammla godbitarna Mario och dom man minns. Synd att konsollen slutade släppas :( Hoppas det börjar säljas igen man kan ju hoppas på det iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 Fast jag tycker det är lite nöje att leta begagnat å föröka "fynda" hehe...Det skulle ju inte bli lika häftigt att köpa t ex. Mega man 2 ny tillverkat liksom ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 sällan att det kommer tillbaks. tänk efter.....hur stor e chansen att folk vill spela grejer med platt enfärgad grafik som man inte kan spara på?? väääääääääääldigt liten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voice_of_god Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Men Tjenare... var har du varit någonstans... Nintendo Revelution Kan spela vart enda Nintendo spel inom existens... eller nja... men typ. Plus att några av spelen säljs ju fortfarande till GBA... Typ första "Donkey Kong" den med tunnorna.. och Metroid osv. På tal om fynd så fann jag det ganska okända och extremt roliga "Darkman" bara för att senare vet att min kompis hade det på sin dator till "emulator"... men det suger! vem vill spela på datorn!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Famicom slutade tillverkas för inte så många år sen... Jag vill ha ett Famicom den är bättre än ett Game Cube. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg