Avregistrerad Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Det har ju varit mycket snack om att Gamecube är barnslig??? Men har de "bra" spel också???? Är gamecube värd ca 800 kr?? (ca 1000 med ett spel) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Nja, riktigt så mycket värt är det inte. Köp det begagnat på tradera för 1000 kr. så får du minst 2 spel också! Skitbra! Men så kostar ju frakten också... Gamecube är lite barnsligt, men det har ju riktigt roliga spel också! Som Metroid Prime m.m... Men jag ska bara säga att det INTE är värt 1000 kr. Med ett spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 <_< .. Salzalada, en konsoll och 1 spel för 1000 kr är ett mycket bra pris.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Ja, det är mycket billigt håller jag med NesseN om. Några stortitlar till gamecube är väl Metroid prime 1, 2 (vet att dom inte heter så),soul calibur, resident evil 4 (;)) The legend of zelda: the wind waker m.fl. Gillar du genrena ska du nog satsa på ett gamecube :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Ja fast barnsligt är det ju inte. Jo kanske på ett sätt, men om du frågar en liten pojke vad han vill ha för konsoll så brukar ju svaret bli XBOX eller Playstation 2 för att det är mycket tuffare. HAHA, jag älskar i alla fall Game Cube. Lite ont om titlar dock. Men om ett spel kommer till alla tre formaten så väljer jag att spela det på kuben. Jag älskar handkontrollen och allt känns även mycket enklare på kuben. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Vissa spel e lite barnsliga, typ pokemon och animal crossing... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Pokémon är inte barnsligt!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 [=[_]=] [+[_]::] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 pokemon blå rockar och ja det e värt priset Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Det är ju helt klart värt priset. Men vissa barnsilga spel finns det ju Men det finns ju också mycket bra spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 21 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 ok... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 vissa räknar sådant som är riktat för barn som barnsligt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg