-=jedi knight=- Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Förut var jag gc hatare och ja sa att det sög och att det var barnsligt , Men sen så följde jag med min kompis hem och spelade det och jag tyckte att det var grymt och det är grymt :kung: PS. Köp det Därför ska man alltid testa nåt innan man säger nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Förut var jag gc hatare och ja sa att det sög och att det var barnsligt , Men sen så följde jag med min kompis hem och spelade det och jag tyckte att det var grymt och det är grymt :kung: PS. Köp det Som X-box spelar ska göra :gitarr: Dom säger hela tiden saker om GC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Jag har Xbox. Jag har Gamecube. Men för den delen snackar jag inte skit om Gamecube, jag bara klagar på dennes känsla för FPS spel och ibland även på handkontrollen. Men jag har en del negativa åsikter hos Xbox också.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zelda_be Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Visst, många spel kanske är barnsliga men de är roliga också. Men det finns ju t.ex. Resident Evil 4 som inte är barnsligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg