mohammed Skrivet 25 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Ja Jag har nån och leka med på rasterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 (redigerat) jag snackar mest på rasterna kan hända att vi spionerar på tjejerna :P Redigerat 25 Mars 2005 av msxmsx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 jag snackar mest på rasterna kan hända att vi spionerar på tjejerna :P Och förstör för dom när dom gör saker?Så gjorde vi för :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Vi gör något (olika saker) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 har ni många kompisar och leka med. Nja, en bunt är vi iallafall. Fast de flesta går i andra klasser, så vi har inte rast samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 spelar krona med att skjuta annars går vi till ica lr fritidsgårn,men man kan ju alltid spöa småungarna på fotboll de e rätt så kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mohammed Skrivet 29 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 vilken ålder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Vem menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Brukar spela Innebandy i bandyrummet eller Kasta kort på en Kille som inte är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mohammed Skrivet 1 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 vilket bandyrum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 (redigerat) Vi spelar Ritz om ni vet vad det e? Ibland så hoppar vi hopprep eller fotboll. Ritz är: Ritz är ett bollspel, Vi har ritz rutor utanför våra klassrum som har kommit fram under snön som tinat bort men, 4 st är inne samtidigt i en ruta var och man har en plastboll som man ska slå på andras rutor och försöka ta ut dom. Någon som brukar köra det eller har kört det? Redigerat 4 April 2005 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 vi gör detta på rasterna:Röker (dock inte jag) hänger vid konsum, snackar med alkisar, osv Min kompis drack tre råa ägg idag spydde som en gris jag spelade in det på telefonen (fy f** ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.