The Moose Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 (redigerat) Är det verkligen 100 meter.Hur många kan vara inne på pitochatten samtidigt då? Redigerat 28 Mars 2005 av The Moose Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 16 x 4 = 64. Det betyder att 64 spelare kan vara inne samtidigt men ett rum får bara plats med 16 och det finns 4 rum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 28 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 du king of cheats du kommer ej ha råd emd en ds du får bara 400 i spel butiker jga har testat. Du goldenman han ska önska sig ett i present när han fyller år. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Jag har en DS :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Det är ju många.Men sen gäller det att ha kompisar som har DS.Jag känner ingen som har det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Pictochat är ds inbyggda chatt verktyg vilket man kan skriva med japanska skriv tecken( kana orkar inte kolla om jag stavade rätt) o man kan ocks skriva med sin egen handstil genom stylusen eller fingret eller bandet man får men B) det finns fyra rum (a,b,c o d) o i varje rum tror jag man kan vara 16 samtidigt (har aldrig chattat med nån :cry: ) så hoppas du förstår nu :) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Peach Ice Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 ja har tur då... min brorsa bor i samma hus som jag och båda har ett DS! :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Varför chatta med någon som bor i samma hus som en själv? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Varför chatta med någon som bor i samma hus som en själv? :rolleyes: Man kan köpa trådlös router och få cirka 500 meter eller mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Låst på Dr.Cheat's begäran... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg