Mezox Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Jag har gift mig med lady grey men hur får jag barn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Uhm.. Kan man ens få barn på fable ? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 24 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 (redigerat) Förlåt trodde man kunde. (Har hört någn säga det) Redigerat 24 Mars 2005 av Mario Bros. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Jag tror inte häller man kan det... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 i så fall får man väll nuppa en j*vla massa gånger... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 i så fall får man väll nuppa en j*vla massa gånger... Hur gör man för att "nuppa" då??? :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Det ska gå men hur vet jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 kommigen nu, hur gör man för att jucka? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 först får man ge tjenen en massa komplimanger, sedan ger du henner roser, choklad, sånt som dom gillar! Sedan frågar hon om du vill gå till sängs! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 först får man ge tjenen en massa komplimanger, sedan ger du henner roser, choklad, sånt som dom gillar! Sedan frågar hon om du vill gå till sängs! är det verkligen så enkelt? :huh: Fett härligt, nu måste jag prova :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 haha.. Gör det. Man tjänar på det, man blir mer känd bland kvinnorna osv, jag har f*n satt på hela Bowerstone South i stort sett. Man kan vara homosexuell också, bara till att stöta på de håriga och heta gubbarna på puben i Bowerstone South. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 kan man ha sex med dem också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg