KazeN Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Öh, hon ska vara trevlig, smart, ha humor, vara gullig. Inte så stora krav ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Blondin/brunett spelar ingen roll,snygg kropp,sött aniskte stora meloner :wub: mwahha!! du ownar orson.... kej, ööh, dröm tjejen ska se ut som mig fast tjej och lite sötare :wub: iaf inte som nån i min klass.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 som mitt EX.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 (redigerat) sexsy Redigerat 26 Mars 2005 av killer koops Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 (redigerat) rolig bra humor fina ögon snyggt ansikte och inte fet ^_^ Redigerat 26 Mars 2005 av _Navi_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Jag har aldrig vart så förtjust i tjejer men lets go,typ,bra humor snäll,inte tjock,inte glasögon,fina ögon,blont hår(fast det går bra med svart också).Typ något liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 26 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Hhaha okej :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Rukio, ditt låter väldigt specificerat. Säkert att det inte är någon du spanar in nu som du beskriver? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 hmmm...... långt hår...håret ska va ganska ljust.... inte tjock ... inte glasögon.. fina blåa ögon och inte för lång... bra humor....gulit ansikte och jätte söt :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Ska ha fint ansikte Bruna ögon och söt och fin kropp och blont hår :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Hehehe... :evil: Big boobs Nice ass Inte för kort hår SEXY Snygga ögon ...ja det får duga :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 (redigerat) Hahahaha.. H4xx0R. Dom ska sätta 360 flip utför 17 stegstrappan på stationen med tjol. Såklart. =P. Aja. Söt, mörka ögon, långt mörkt hår, gullig rumpa, inte för tjock, inte glasögon. Sen det där med personligheten är en annan sak, då ska dom väl vara intresserade av samma sak som jag. Typ skateboard och musik. (Ser rättså skit ut på den froten :() Om man ändå skulle kunna trycka fram dom ur automater, istället för att ränna efter fjortisar.. De som hänger efter mig i plugget är motsatserna <_< Redigerat 26 Mars 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.