Gäst Tomatketchup Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Och om du säger att jag e det så j*vlar..... Till Topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Varifrån fick du det ifrån??http://www.my-smileys.de/smileys2/angst.gif Jag menade det som Jellyfish sa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 fjortisar hatar jag men stor bystade blondiner med string är väll aldrig fel :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 2 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Håller med* :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Bra åsikter och humor. Utseendet är inte så viktigt. Dock så har jag något allmänt emot blonda bimbos i fjortis-poser med string halvägs upp på ryggen. Jag spyr på det, det är vad jag gör. Våga vägra skönhetsideal. Äntligen på samma sida!! :D XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 fjortisar hatar jag men stor bystade blondiner med string är väll aldrig fel :D :D Jo, för det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Skärp er nu va! Var lite seriösa iallafall. Majoriteten har svarat "stora bröst & fin rumpa". Ni kommer inte att ha en chans i framtiden om det är vad ni är ute efter. Det viktigaste är personligheten. Har en tjej dålig personlighet skulle jag aldrig stå ut med henne, hur snygg hon än är. Om det är något med utseendet som betyder något är det aldrig fel om hon har fina ögon & ett vackert leende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Japp, småungar fattar inte att det är personligheten som gäller. Kanske är lite grov i orden men det är faktiskt inte bara utseende som är det viktigaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Japp, det är därför det är svårt att hitta den "rätta".. -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 4 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 En ("dröm") tjej ska så klart vara snygg m.m men d e klart dom måste ha en bra persolighet,d är väll självklart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Ska ju dock tilläggas att åldern på forumet är väldigt små, de flesta killar har väl precis hittat sin penis och ollonet agerar hjärna i nåt år. Det hör till åldern, lite grann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Är det mer är 50 %? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.