LuddE Skrivet 25 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 (redigerat) Jo men köparen får betala frakten ;) Skicka med posten(välkommen till verkligheten) Redigerat 25 Mars 2005 av LuddE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 vart bor du då jag kanske är intresserad av nåt spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Jag tycker ändå det e ett bra pris för dom sakerna :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 26 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 mm men synd att ingen verkar intresserad... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Gjorde en snabb uträkning vad jag skulle ha sålt det för, 2250kr. PS. Tog bort ca 700kr för begangnat. DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Om du verkligen vill ha sålt spelen så gör du nog bäst i att sätta ut dom var för sig på Tradera.se/com (?). Dom mindre populära äldre spelen kanske du bör sälja i en klase. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 .com ~ Annars kan du gå med dina spel till Game eller annan Tv-spelsaffär och byta in dom mot Resident Evil 4. Räkna inte med att få mycket, men det går snabbt och är inte alls lika omständigt som att lägga upp dom på internet eller skicka dom med posten, eller ens få sålt dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 27 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Hmm det var en j*vligt bra ide ,tack Tror du jag kan byta och få lite rabatt på en ds?hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 aaaaa.. Det får du säkert. Någon hundralapp iallafall.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Det har du rätt i Mellanmjölk. Byta in är nog bättre. På Game butiken vid mig får man minnst 50 spänn för ett Game cube spel. Kanske har dom ungefär samma deal där du bor. Checka in det med en gång så att du får ditt resident evil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 sälja konsolen, dumt. Tro mig det är förbannat svårt att sälja beg. spel prívat. ta istället med fyra spel till game och så får du ett gratis nytt.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 28 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Mm synd bara att jag bor där enda spelbutiken byter in spel är Ebgames/tradition och jag har aldrig gillat den.. Men jag ska kolla på internet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg