Hoppa till innehåll

Handkontrollen


nico
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 95
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Adema

tjatar du frezy-man på att xbox kontrollens knappar och annat inte är tryckkänsliga du är ju helt j*vla ute och cyklar asså. se på ps2 DÄR måste man verkeligen trycka stenhårt på gaycubé också

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tjatar du frezy-man på att xbox kontrollens knappar och annat inte är tryckkänsliga du är ju helt j*vla ute och cyklar asså. se på ps2 DÄR måste man verkeligen trycka stenhårt på gaycubé också

 

Du är ju helt slut!

 

Jag får trycka hårdare än på PS 2. Dessutom kör jag inte med R knappen på mitt "Gay Cube" utan med A knappen. och den behöver man inte mer än att hålla nere! Det jag tycker är att man får trycka överdivet hårt på XBOX kontrollen!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan ju köpa en annan kontroll till exempel. Logitech kontrollen har jag också, får mig är den värdelös, eftersom styrspakarna och knapparna är oerhört känsliga. På den största orginalkontrollen är styrspakarna och knapparna tröga. Vilket jag kan tycka är skönt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om "Mario Bros" syftar på mig, att jag har små och klena händer...Då har han nog missupfattat mig i alla fall. Jag har nämligen ett par riktiga AP-HÄNDER. Känner inte till så många som har större än mig :D Sen är det inte så jobbigt att hålla nere knappen på kontrollen utan bara allmänt störande. Men kanske så får jag lära mig att gasa med R knappen som det heter på Nintedo och Playstation :(

Det är så irriterande eftersom jag spelat hundratals eller tusentals timmar med A för gas=P. Det är nästan lika jobbigt som att spela Ninja gaiden (dom första) där man hoppar med B-knappen :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...