Hoppa till innehåll

Handkontrollen


nico

Rekommendera inlägg

  • Svar 95
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Red_fox

Måste man trycka hårt på xbox kontrollerna så är du helt ute och cyklar.

Jag har 2 st "s" kontroller och man behöver inte trycka nå hårt på dom iaf.

Har man en genomskinlig handkontroll ska man sätta in dioder i den så blir det snyggt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ni kanske behöver trycka så hårt på kontrollerna för att ni alltid har jort det, med andra ord så sliter ni ut dom när ni spelar (ni kanske får råå-damp på ett spel och trycker asa-hårt så den slits ut mer och mer) när man behöver trycka hårt för att kontrollen ska nappa så trycker ni bara ännu hårdare så den slits ut mer och mer och det blir bara trögare. (jäv*a dumhuven :P )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Red_fox

Hur smart får man bli <_<

Det spelar ingen roll om man trycker vanligt eller sten hårt på knapparna för det gör inte snabbare för det.

Och sen beror det på vilken kontroll man har.

Jag har en cristal "s" hankontroll som följde mde när jah köpte min cristal box & man behöver inte trycka nå hårt på den iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur smart får man bli <_<

Det spelar ingen roll om man trycker vanligt eller sten hårt på knapparna för det gör inte snabbare för det.

Och sen beror det på vilken kontroll man har.

Jag har en cristal "s" hankontroll som följde mde när jah köpte min cristal box & man behöver inte trycka nå hårt på den iaf.

 

Exakt, lyssna på "Red Fox" nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är klart att R knappen är bättre. Den är inte trög...Men det är bara för jag hade A-knappen inställd eftersom det är den jag alltid gasat med. (DET ÄR DEN SOM ÄR TRÖG!)

 

Jag tror det tyvärr är red_fox som är trög, eftersom han inte läst vad jag har skrivit. Jag har också orginal kontrollen till "cristal "s" hankontroll"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...