Autobahn Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Såklart Xbox-HK är skönare.. Om man använder Small(S), som jag. Då är den asskön. Men jag gillar inte Large(L) för dom är alldesles för tjocka. Sen finns det någon Joytech-kontroll som är mindre än Small och den har dålig kvalité och är dessutom för liten. En Orginal S-kontroll rekommenderar jag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 ja.. det är det enda rätta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 asså nån som vet nått braställe att köpa kontroller på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 på en affär :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 ja men där finns inga roliga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Jag säger fortfarande som jag gjorde förut. Orginal kontrollen till XBOX är stor/fet om man jämför med andra kontroller. Det trodde jag dom flesta förstod! det finns olika control det finn corntrol S till ex den är minst för xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 tycker ni den här verkar bra http://www.webhallen.com/prod.php?id=33254 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Den verkar bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 då ska jag köpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Ok Fast nu är min kontroll bra igen min brorsa gjorde så det försvann det konstiga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Den är Fet men Asskön. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Den där kontrollen ser grym ut men synd att man inte hade en sån, och det var några bra special saker på den :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg