:Fuskaren: Skrivet 27 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 men på bomb banan (den första man kör) det sista uppdraget vad ska man göra då det heter :Mario wings to the sky. vasd ska man göra på det updraget? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Mario wings to the sky: Du ska snacka med en av dom rosa små bomberne så att kanonerna blir använd bara. Om du kollar runt lite på banan så finns det en lite Ö uppe i luften. Under den uppe på en liten kulle finns ytterligare en kanon. Skjut dig upp på ön och hoppa ner i ytterligare en kanon. Den visar dig massor av ringar som är gjorda av mynt. Tror det finns sju ringar och du ska lyckas bli skjuten/flyga igenom allihopa. Att ha flygar mössan underlättar! Angående bossen (version 2) på första banan: Du måste vara mario (räcker med att ta mössan). Du tar tag i bossen och kastar iväg honom...dock inte utanför kullen. Tror du ska upprepa proceduren 3 ggr. Snögubben: Ett av spelets jobbigaste/klurigaste stjärnor. Du ska med hjälp av en spark eller liknande få snöbollen att ändra kurs. Kommer inte exakt på hur det är man gör. Det är också möjligt att du ska ställa dig på ett speciellt ställe för att få bollen att studsa mot någonting...:( Nästan alla banor behöver man en nyckel från en boss och ett visst antal stjärnor för att kunna nå. Ibland bara ett visst antal stjärnor. Ja...man får en stjärna om man lyckas slå pingvinen i racet. Det finns även en extra stjärna ner vid målgången som man kan nå med hjälp av vägg hoppet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Banan med sögubbens huvud är den lättaste. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Banan ja. Men inte stjärnan. Många som har haft problem att klura ut hur man får stjärnan som snö gubben tackar en med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Jag har alla 8 stjärnor man kan få på den banan så det är fortfarande den lättaste tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Cheif Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Kan man få 3 stjärnor på racet på snöbanan eller? Jag bara ramlar av banan. Har nån nåt tips? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Försök att hålla dig till ytterkanten så gott det går. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Cheif Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Ok tack :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Jedi knight: Banan är inte svår. Bara att många har problem att klura ut det där med snö gubben. Jag har tagit alla 120 stjärnor till Nintendo 64 två gånger. Det svåra finns inte på den banan om man vet hur man fixar snö gubben. Men nu har jag glömt av hur man gör det. Du vet ju hur man gör så varför inte berätta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 27 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 hur får man flygar mössan? jag är super mario jag fick hans nyckel och har 21 stjänor men ändå är den boxen man ska få mössan i den är bara luft snälla hjälp mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Cheif Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 (redigerat) I Super Mario 64 till n64 skulle man kolla upp i taket i hallen så kommer man till en värld där man får mössan. Jag har åtta stjärnor och har hoppat in i tavlan med Mario på, får man Mario där eller? Redigerat 28 Mars 2005 av Master Cheif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 28 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 ja hoppa in i mario tavlan klättra upp för ett rep sen gå över den bron sen är det ett hål hoppa så ner i hålet och där är en boss och när du har klarat den får du Marios nyckel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg