vdsavasfvds Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 KÖP INTE Skärm skydd till DS:en För alla som har gjort det funkar bra osv men när man tar bort det så lämnar skyddet Klet och vad ska man säga Smörja efter sig så man måste skrapa av när man gör det så repar man skärmen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Tack så mycket för varningen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Mm tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Bra mycket bra att du sa det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 vad var det för tillverkare.... kanske bara är deras skydd som "kletar" :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 27 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 vad var det för tillverkare.... kanske bara är deras skydd som "kletar" :cool: nepp det är nästan alla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Fast jag har hört att ett märke som heter hori eller vad det var kletar inte.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 äsch kan man inte bara ha någon genomskinlig smal plast istället isåfall? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 tack för varningen jag har tänkt på att köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 köpte en såndära skyds skärm till min sp den gick ej att få bort!! j*vla skit produkt!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 RaDiVax har detta hänt dig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Så farligt är det väll ändå inte när jag tänker efter! Jag har ett till mitt Advance det är bara sånt klister runtom på kanterna typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg