Hinjaj Skrivet 24 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 <a style='text-decoration: none; border-bottom: 3px double;' href="http://www.serverlogic3.com/lm/rtl3.asp?si=22&k=lord%20of" onmouseover="window.status='lord of'; return true;" onmouseout="window.status=''; return true;">lord of</a>..... king Jag håller med! Skulle vi inte prata om bra RPG spel till GBA??? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 dragonball z: the legacy of goku två (2an rekommenderas) är väl rpg rätt så bra även om max lvln är 50. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Golden sun är rätt kul men jag har inte varit så förtjust i RPG spel. Jag har typ 1 RPG spel och det är rätt kul när man har klarat en bit och det heter final fantasy || dawn of souls. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Golden sun är rätt kul men jag har inte varit så förtjust i RPG spel. Jag har typ 1 RPG spel och det är rätt kul när man har klarat en bit och det heter final fantasy || dawn of souls. Typ ett rpg? Final Fantasy dawn of souls är Final fantasy I och II till NES men dom är konverterade till GBA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Wallin Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Golden sun-spelen är skitbra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 japp köp golden sun! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Super-pokemon Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Vad är RPG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Vad är RPG RPG står för Role playing game och det innebär att du är en karatär som går upp i lvls och utvecklas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Super-pokemon Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Hur då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Pokémon är ett RPG spel. Där går ju man upp i levlar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg