Wrestling_guy Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Nån som tränar basket som jag och vem är era favoriter min är Kobe Bryant :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 (redigerat) jag träna basket för ganska länge sen Redigerat 29 Mars 2005 av :Fuskaren: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Ja, och Shaquille O'Neal e min favorit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 jag spelar basket min favo är iversson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 jag gör det! min favvo e Vince Carter... e d nån som kan dunka?? d kan jag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Lirar inte i nått lag, men varje ledig stund står jag vid basketkorgen utanför huset med bollen i handen. Favorit..Vet faktist inte ;/ Quaked_ess : Dunkar du på 3m! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o.O Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Jag spelar basket och det har jag gjort i snart 5 år. Jag har inte riktigt någon favo spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 jag spelar inte i nåt lag..... men tycker det är kul..... tyvärr e jag helt borta när det gäller spelare..... kan bara michael jordan och han har väll slutat :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 brukar spela på rasterna... men inte mer än så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 nej int epå 3 m... :P men på 11 åringskorg :D haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Basket sucks. Det bara blir mål hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst firedragon Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 NIX basket är inte min sport fast kan vara roligt på rasterna ibland :) :) :medieval: :medieval: :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.