Wrestling_guy Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Är det nån som brukar titta i en kikare vi balkongen och titta vad som händer? En gång när jag titta sog jag en kille som sprang snabbare än en bil som körde ganska fort.:rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 (redigerat) kolla med en kikare en gång skulle kolla förbi ett hus och då såg jag i ett fönster att några hade s¤x :P :) Redigerat 29 Mars 2005 av :Fuskaren: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wrestling_guy Skrivet 29 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Hehe sånt en gång blev det alvar det var ett fullo som hög en kvinna men hon klara sig som tur var men sen jagade hennes vänner honom och slog honom tills han börja blöda och han bara log på marken tills ambulansen kom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 ok jag såg nåt liknande för någon månad sen fast ej i en kikare jag satt i tunnelbanan sen var det några som tafsade på några tjejer då sa en kille ifrån då slog dom ner honom så kom abulansen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wrestling_guy Skrivet 29 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 man vet aldrig vad som ska hända som t.ex två snackar sen efter nån minut ligger den ena på marken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 bor inte i stan ( en bit utanför, så jag skulle bara se en gata och några villor....) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 bor inte i en stad utan i en by så det räcker med att klättra upp den högsta tallen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Bot i lägenhet brukar kolla in i fönster i huset framför... Jag har sett ett flertal gånger där att det har vart några som har haft s*x... (Samma personer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Är det nån som brukar titta i en kikare vi balkongen och titta vad som händer? En gång när jag titta sog jag en kille som sprang snabbare än en bil som körde ganska fort.:rolleyes: Hehe..Var det inte jag som körde, för jag gör det ibland? Det va ju länge sen men det var en kompis som visade hur fort han kunde springa. Jag körde i 40km/h. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Vad är ni för peeping tom:s här egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Vad är det för konstigt ord du kom på den här gången, Jellyfish?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Antagligen att lägga sig i privatliv. Tror inte folk tycker det är kul om annat folk tittar på när dom har s*x t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.