Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hehe sånt en gång blev det alvar det var ett fullo som hög en kvinna men hon klara sig som tur var men sen jagade hennes vänner honom och slog honom tills han börja blöda och han bara log på marken tills ambulansen kom.

Skrivet

ok jag såg nåt liknande för någon månad sen fast ej i en kikare jag satt i tunnelbanan sen var det några som tafsade på några tjejer då sa en kille ifrån då slog dom ner honom så kom abulansen

Gäst Beldur
Skrivet

Bot i lägenhet brukar kolla in i fönster i huset framför... Jag har sett ett flertal gånger där att det har vart några som har haft s*x... (Samma personer)

Skrivet

Är det nån som brukar titta i en kikare vi balkongen och titta vad som händer?

En gång när jag titta sog jag en kille som sprang snabbare än en bil som körde ganska fort.:rolleyes:

Hehe..Var det inte jag som körde, för jag gör det ibland? Det va ju länge sen men det var en kompis som visade hur fort han kunde springa. Jag körde i 40km/h.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...