Gäst TheCow Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) Jag fick en konstig varning #21# skrev alldrig varför och sen fick jag en varning för jag kallade #21# bög Var ser man vrf man fått sina varningar Svar från # 21: Du höjde bara med 1 fm i en auktion = § 1.11 eftersom minsta budsteg är 10 fm. Redigerat 1 April 2006 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 kolla i din presenation och tryck på "%" vid dina varningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jag har iten fått några varningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Nu har jag fått min första varning för §1.24: http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=...55entry710555 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 kan du fortfarande skriva på forumet när jag fick varning blev jag också avstängd i 7 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jo, det stod att jag skulle bli avstängd i 7 dagar, men jag kan fortfarande skriva! :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Hahahaha, fick en varning för att jag postade en bild från Hot Coffee modden till San Andreas. j*vla barnforum, fyfan vad tur att skiten går I andra hand! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Alla varningar jag fått har rört sig om piratkopiering ( jag frågade efter var man kunde ladda ner filmer o sånt) Inte så smart av mig :-D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 För att jag skrattade ett högt och djävulskt skratt till en som hade problem, jag var ing & dumm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Min andra varning fick jag för att jag skrev ett onödigt inlägg i en hjul auktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Nu har jag fått min första varning för §1.24: http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=...55entry710555 Vad löjligt att få en varning för ett sådant inlägg egentligen. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Jo, det tycker jag med B). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.