0013 Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 0013. aeg att få så många carningar och sedan avskaffa alla med varningskort! Du har väl sms:at mycket eller? nix inte ett enda sms :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 0013. aeg att få så många carningar och sedan avskaffa alla med varningskort! Du har väl sms:at mycket eller? Du ä Admins lilla gullegris..:wub: :lol: hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 jag har klarat mej från varningar, trots att jag har varit väldigt aktiv i diskusions trådar, och det känns som det är där man drar på sig många varningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 30 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Du kan inte varit särskilt aktiv... 120 i fuskarank! Och medlem så länge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 För att jorden är rund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 31 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Vad menat du med det? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 för att jag gjorde ett såkallat "personligt påhopp" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 31 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Lol. Hur gjorde du det då? Berätta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Skulle vara skoj om man kunde klicka på en varnings ruta (det finns 5) så står det varför man fick dem?? Skulle vart skoj om man kunde inleda det :P Jag har inte haft aldrig fått och komm inte få någon varning ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 MM- Man kan göra det! Fast man kan bara se sina egna varningsloggar. Förutom jag och de andra modsen som kan se allas. http://img192.exs.cx/img192/3862/varningslogg7xb.jpg Jag tog mig själv som exempel. Om man trycker på siffran som den gröna rutan markerar så dyker ens varningslogg upp. http://img192.exs.cx/img192/8905/varningslogg4mn.jpg Och om ni undrar vad det är för röd och ljusblå symboler jag har på första bilden så är det för att öka eller sänka era varningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Min varning, den kommer från den gamla goda tiden då det fanns typ femton trådar i varje forum som handlade om villken konsol som var bäst, oftast vardet GC-fans som bråkade med motsvarande Xbox-typer (nära att jag skrev töntar där, aj fanken får jag en varning nu....hoppas inte det) och jag sa väl nåt fult åt nån som anmälde det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Öh, hehe.. 1. Skika poäng mellan samma IP (Frooz - Haddi 2200 nåt) 2. Överförd från Frooz 3. Överförd från Frooz Dom två sista tyckte jag var onödiga för att jag sa till admin att jag inte ville vara med sen typ 1år senare så gjorde jag haddi och fick två varnigar ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.