incognito Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 (redigerat) För att en viss moderator var mycket labil och gick på droger på den tiden. Redigerat 31 Mars 2005 av Raistlin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 ha fick för jag pratade om crak och sånt shit .. men orka bry sig om reglerna :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 uhhh..mina två varningar..vet inte..elelr så minns jag inte... kanske spamade elelr nåt...äsh..håller inte koll på det.....vet inte varför jag fick två varningar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 (redigerat) Alltså man trycker bara på varningsloggen så kan man se varför, vem och när man fick varningen...varningsglogg.bmp Redigerat 1 April 2005 av shacti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 För att en viss moderator var mycket labil och gick på droger på den tiden. eehm? du fick för den där avataren också xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Juste, HTS-avataren.. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 (redigerat) Aldrig fått någon :P.. EDIT: Bilden blev lite stor.. länkar istället http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...gavarningar.JPG Redigerat 1 April 2005 av NesseN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Jag har ingen,men jag var nära att få en(hehe)jag svärde och sa massor av dumma ord t.e.x en kille sa jag nån gång typ......din lilla*pip**pip**pip* någonting......fast jag censorade nu.... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 MM- Man kan göra det! Fast man kan bara se sina egna varningsloggar. Förutom jag och de andra modsen som kan se allas. http://img192.exs.cx/img192/3862/varningslogg7xb.jpg Jag tog mig själv som exempel. Om man trycker på siffran som den gröna rutan markerar så dyker ens varningslogg upp. http://img192.exs.cx/img192/8905/varningslogg4mn.jpg Och om ni undrar vad det är för röd och ljusblå symboler jag har på första bilden så är det för att öka eller sänka era varningar. Detta kommer fram: Forummeddelande Tyvärr uppstod ett fel. Om du ej vet hur man använder en funktion eller varför du fick det här felmeddelandet, kolla igenom hjälpfilerna för ytterligare hjälp. Felet som uppstod var: Tyvärr, du har inte rättigheter att använda den här funktionen. Är du inte inloggad kan du göra det i nedanstående formulär. Användbara länkar Glömt lösenord? Registrera nytt konto Dokumentation Kontakta forumets administratör Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Antagligen för att jag är otroligt dum i huvet, (:)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 (redigerat) Fick min varning av "piiiiip"(säger inte av samma anledning som shacti) för att jag först blev arg och sa att jag alldrig skulle junna klara det här. och så svarar någon som säger att jag inte ska vara arg och jag svarar att jag inte är arg nu och den andre svarar att det var bra och både jag och den andra får en varning för chatt i forum. (http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=14025&view=findpost&p=168882) Redigerat 1 April 2005 av Mario Bros. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 2 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Till Alla! Väldigt kul att det var många som skrev i denna tråd, för nu vet jag varför Ni fick era varningar! (Har Alltid varit väldigt nyfiken på era varningar...) Men det vore ju roligare i fall mer kunde skriva om sina varningar, så skriv på bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.