Skywalker Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Mycket snygg, är du bra för hand också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Jag är bra på hand tycker jag men kan bara rita hästar :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 jag har ritat as-snygga bilder på bla Sora från Kingdom Hearts, Sly Raccon och Sonic.. men jag vet inte hur jag ska lägga in dom på Fuska.se?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 (redigerat) man måste skanna in dom.. det ska jag göra så fort farsan har lärt mig hur man gör :P iofs så har jag bara gjort pokémon bilder än så länge :/ EDIT: jag skrev fel jag menade skanna inte faxa ;) Redigerat 12 April 2004 av KazeN^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Skugga bilden på hästen så blir den mycket snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Nu så nu har jag fixat skuggor och sånt. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/Epona23.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Nu blev den snyggare! 7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Mkt snyggare nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Tack! Jag kan göra rörliga bilder också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 jag fattar inte.. varför kan jag inte uploada min bild? är den för stor? isf finns det något sätt att förminska dess storlek (alltså i mb kb osv.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Ingen anning.Kanske att det finns ÅÄÖ i namnet, kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Jag önskar jag ritade lika snyggt som Draghon och sheik :( http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/Intesnyggtprecis.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.