mashemoto Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 :angry: hej jag har skickat efter 250mynt 2x och fuskavip 1x jag förlorade pengarna på mobilen men fick inga pengar på fuska.se eller fuskavip jag vill ha pengarna tillbaka eller så vill jag ha 500fm och en månad fuska vip. :angry: :angry: jag e riktigt arg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Är du säker på att du smsade rätt text och till rätt nr då? Till fuskavip ska du smsa: fuska vip 14240 Till 250fm ska du smsa: fuska 250mynt 14240 Alla sms ska gå till nr 72550.. Om du har en "Skickade meddelande" mapp i din mobil kan du kolla om du skrev rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 zelos tare lungt det dröjer ett tag så är det hela tiden för mig så du måste tare lungt det händer inte bara så där bara för du har tryckt på skicka medelande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Jo, man behövde tålamod sa hm... Draghon tror jag. Man får det liksom inte direkt vilket en annan snubbe också var arg över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Ingen som har SMSat varken 250poäng eller VIP idag. Har pengar dragits så kontakta din Operatör för att få tillbaka dem eller liknande ifall SMS:et är rätt skickat men inte har gått fram. Men jag skulle tror att du har skrivit fel nummer eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 det kan även ha tagit en himla tid för sms:et att skickas. skickade imorse ett sms som kom fram på eftermiddan! men det verkar otroligt. och vad jag vet så har företaget som fuska.se använder sig av för sina mobiltjänster inte haft några driftstopp på senaste tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Jag skicka fuska vip igår men jag har inte fått det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guldfisken Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 du har väl gjort fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 mm jag har nog det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 31 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 men asså jag har skrivit rätt för det är min hobby att skicka så jag får saker på fuska.se och när jag hadde skickat sms så stod det bara: Fel: och jag har skickat rätt för jag har numret inskrivet i min mobil. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 jag antar att du har skrivit rätt nummer och skrivit anropningstexten (fuska) rätt men att du skrivit fel tjänstnummer (250mynt). då får du ett felmeddelande från sms servern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 men asså jag har skrivit rätt för det är min hobby att skicka så jag får saker på fuska.se och när jag hadde skickat sms så stod det bara: Fel: och jag har skickat rätt för jag har numret inskrivet i min mobil. :( Maila [email protected] och skriv exakt vad du skrev i SMS:et du skickade in samt till vilket nummer. Skriv även datum/tid. Skriv även exakt svar som du fick tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.