Hoppa till innehåll

Lurad


Rekommendera inlägg

:angry: hej jag har skickat efter 250mynt 2x och fuskavip 1x jag förlorade pengarna på mobilen men fick inga pengar på fuska.se eller fuskavip jag vill ha pengarna tillbaka eller så vill jag ha 500fm och en månad fuska vip. :angry: :angry:

jag e riktigt arg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ingen som har SMSat varken 250poäng eller VIP idag. Har pengar dragits så kontakta din Operatör för att få tillbaka dem eller liknande ifall SMS:et är rätt skickat men inte har gått fram. Men jag skulle tror att du har skrivit fel nummer eller liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det kan även ha tagit en himla tid för sms:et att skickas. skickade imorse ett sms som kom fram på eftermiddan! men det verkar otroligt. och vad jag vet så har företaget som fuska.se använder sig av för sina mobiltjänster inte haft några driftstopp på senaste tiden...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men asså jag har skrivit rätt för det är min hobby att skicka så jag får saker på fuska.se och när jag hadde skickat sms så stod det bara: Fel:

och jag har skickat rätt för jag har numret inskrivet i min mobil. :(

 

Maila [email protected] och skriv exakt vad du skrev i SMS:et du skickade in samt till vilket nummer. Skriv även datum/tid. Skriv även exakt svar som du fick tillbaka.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...