Skinnpytte Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Skrivet 31 Mars 2005 Jag kommer att få ett X-box, när jag fyller Så jag vet riktigt inte vilket spel jag ska ha Jag ska ha nåt av dom här Fable Ninja Gaiden men vet inte vilket av dom jag ska ha först Vilket tycker ni? Eller om ni har tips till nåt multi player Rollspel så kan ni tipsa om det
mik@el Skrivet 1 April 2005 Rapport Skrivet 1 April 2005 jag tycker att du ska önska dej ''star wars regent commando''. jag tror det heter det. jag vet inte om det finns här i sverige men det är sh*t kul!
Gäst abu Skrivet 1 April 2005 Rapport Skrivet 1 April 2005 Önska dig ett Gamecube, eller Nintendo DS..
Skinnpytte Skrivet 1 April 2005 Författare Rapport Skrivet 1 April 2005 Önska dig ett Gamecube, eller Nintendo DS.. Jag har redan ett GCOch jag vill inte ha Nintedo Ds Men Fable blir nog första spelet sen blir det nog Ninja Gaiden
:Fuskaren: Skrivet 1 April 2005 Rapport Skrivet 1 April 2005 (redigerat) om nåt av dom ta Fable men ta annars Time Splitter FP det nyaste av dom spelen Redigerat 1 April 2005 av :Fuskaren:
wetter Skrivet 1 April 2005 Rapport Skrivet 1 April 2005 Ta "Fable", men inte "Ninja Guiden". det är nämligen svårt och tråkigt. annars kan du också ta "Star Wars Knights of The Old Republic" och när du är färdig med det så köper du "2:an".
Skinnpytte Skrivet 1 April 2005 Författare Rapport Skrivet 1 April 2005 (redigerat) Ok men är Fable långt? Hur många timmar tar det at klara ut? Och är det svårt? Och kan man gubbar som följer efter en själv och isf hur många gubbar? ps. Jag längtar skit mycket till torsdag.ds Redigerat 1 April 2005 av Trollungen
frezy_man Skrivet 1 April 2005 Rapport Skrivet 1 April 2005 Varför säga att Ninja Gaiden är tråkigt när det sägs vara bland dom bättre spelen till XBOX ? Att spelet är svårt är väl bara en kul utmaning. Något att vara stolt över när man klarat! Fable sägs ju vara "lite väl kort". Men det är ju trots allt ett populärt spel. Vlket du ska välja beror på vilken genre du gillar.
wetter Skrivet 1 April 2005 Rapport Skrivet 1 April 2005 (redigerat) Varför säga att Ninja Gaiden är tråkigt när det sägs vara bland dom bättre spelen till XBOX ? Att spelet är svårt är väl bara en kul utmaning. Något att vara stolt över när man klarat! Fable sägs ju vara "lite väl kort". Men det är ju trots allt ett populärt spel. Vlket du ska välja beror på vilken genre du gillar. Men ninja gaigen är tråkigt. ///Ta Fable (asabra). kanske lite kort men man kan ju spela som både god och ond, 2:gånger altså. sen finns det 3:st olika förmågor (skills) som man kan lära sig. 1.strenght (styrka/närstrid) 2.skill (Tjuv, typ) 3.will (magi) Jag har kört om Fable minst 3 gånger för att det är så bra. Så ta det. :cool: :tips Redigerat 1 April 2005 av wetter
Skinnpytte Skrivet 1 April 2005 Författare Rapport Skrivet 1 April 2005 Nu har jag bestämt mig Först tar jag Fable och klara utt det Sen köper jag Ninja Gaiden klara ut det, men ni säger det är svårt Och så köper jag Halo 2
Rekommendera inlägg