Gäst Dark_Zebra Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Okej! *Uppdaterar det i skallen* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Jag vet hur man fångar alla 3 redan.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Det är jättelätt att fånga dom. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Tycker du?Jag har inte en enda Regis(för jag har inte Relichant). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Jag har 2 Regis, ska bara fånga Regiice sen har jag alla, fångade dom med Time ball ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireRed_Man Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 jag fångade dom med ultra ball allihop Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Men herre gud! "jag fångade dom med ultra ball allihop" blir det fler sånna här inlägg får en modd rensa hela tråden och låsa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 det funkade det var skit lätt :D :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemontjej Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 sweet aroma? ja vad är det? föresten var får man tag på infinty Ticket? jag vill åka till souther island! :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP...................... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 (redigerat) Åk till vänster om pacfildog.Gå ner så långt det går.Gå upp 4 steg,gå genom strömmen där.Du kommer till ett ställe,gå till slutet av det.Innan du åker tilll nästa plats.Gå ner så långt det går och gå upp 4 steg.Gör så hela tiden så ser du hålet! Redigerat 8 November 2006 av agiyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Franzeeboy Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 håller med mickee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Tack så mycket för att du hjälpte min polare att klara av Steel och Rock =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg