viko550 Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Är veldigt nöjd med min guid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Viko, du är 12 år spammar i tråden och man kan knappt läsa vad du skriver... HEIL TK! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Jävle vad jag kämpade för att fånga dom. Men det gick efter att min lv 12 oddish fick göra sleep powder och ett gäng ultra bollar. MEn hur bra är regisrna. Borde jag ha dom i mitt team som jag ska köra mote elite four. Vill veta vad ni tycker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Det är av de bästa pokemon,de är inte super legend och därmed tilllåtna i bt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Så du tycker alltså att jag ska ha med dom i mitt party när jag ska köra mot elite four Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Beldur får jag kopiera den här guiden till mitt forum jag behöver alla möjliga guidar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Mmm det får du :D:D:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Ja,han är ju avstängd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Mmm det får du :D:D:D Är du och han samma person? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Mmm det får du :D:D:D Haha, nej. Men jag fick tillåtelse av han :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 2 April 2007 Rapport Dela Skrivet 2 April 2007 (redigerat) Ja,han är ju avstäng Bara för att Beldur är avstängd betyder det inte att han inte innehar alla rättigheter. Beldur har copyright på denna text så den är upphovsrättskyddad. Redigerat 2 April 2007 av teZZirt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiLbOr Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 asså när jag ska gå till sand stormen e inte grotan öppen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg