pollenallergi Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 (redigerat) Efter lång tids snokande i hemliga dokument har jag kommit fram till att Fuska.se läggs ner p.g.a att Fuska.se's sponsor WA data har gått i konkurs och måste stänga ner alla sina servrar. Jag tackar dock admin och resten av fuska.se gänget för en mycket bra sida. Den här informationen skulle väl komma för eller senare så det var lika bra att ta det nu. //MVH NesseN, August. EDIT: April April.. Så det inte blir några missförstånd den andra april. Redigerat 1 April 2005 av NesseN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Tyvärr, är det sant :( Det enda som kan rädda oss nu är 20000kr och att vi får in detta tror jag ej. Så chanserna är minimala dessvärre :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 (redigerat) Kan ni inte skaffa nya sponsorer eller nåt så fort som möjligt?? Eller är det som kostar den där orimliga summan?? Eller köra sidan på nån sponsor bara för tillfället?? Vad som helst.. [ÄNDRAD DEL UNDER DETTA MINI MEDDELANDE UNDER DET RIKTIGA MEDDELANDE :P] Ok, nu fattar, jag det är ju 1 april, ni hade mig ett tag.. :P Fint jobbat NesseN och Admin.. ;) Redigerat 1 April 2005 av YoTo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Majin_buu Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 (redigerat) Okej! detta är ett 1 april skämt. Ledsen men mig fick ni inte! hahaha Redigerat 1 April 2005 av Majin_buu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Hahahaha, bra April skämt! Det här glömmer man ju aldrig! Hahahahahaha, lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Osäker.....Vet inte riktigt...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Ingen skulle påstå något så starkt idag. BLUFF! Men nog kan admin få pengarna ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Oj vad synd då :( Det märks ju verkligen inte att det är 1 april heller (ironi) Men det är bra kom igen alla på fuska.se vi lämnar fuska.se, lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Jag gick på den :rolleyes: jag med :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Ojoj... sidan spammas sönder med april-trådar. :P allt blir för uppenbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 tror också att det är ett aprilskämt, men skulle det vara sånt så skulle jag bli gråtfärdig...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.