-=jedi knight=- Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Läs min signatur för min kommentar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 vad tråkigt skämt, borde tagit nåt bättre, liksom hur många bryr sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Jag var också lite skeptiskt över det med hemliga dokument, och det att 20000 :- jag undrade vad dom var till, att hjälpa dom att inte gå i konkurs eller vad? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Jag fattade att det var ett april skämt direkt när jag såg titeln ;) Good try though Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 vad tråkigt skämt, borde tagit nåt bättre, liksom hur många bryr sig? Ehm, kom på ngt bättre själv istället för att vara så himla sur.. -.- Skämtet var ju inte direkt riktat till de äldre. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 HAHA! Jag gick nog nästan på det. Stört skönt skämt tycker jag. Det är bra jobbat Nessen! Tur att man fortsatte att läsa lite längre ner med en gång. Inte ovanligt att man glömmt av första April. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 vad tråkigt skämt, borde tagit nåt bättre, liksom hur många bryr sig? Men det va en bra skämt, NesseN!! :gitarr: Gick nästa på det.Men för att du kom på sån elak skämt så borde du få några varningar!! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Synd att jag dök upp så sent, jag skulle smörat på som f*n... ^^;; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Hehe.. Kan tänka mig det.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 lol ni fick mig der XD :D :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Mehh, Draghon, varför kommer du alltid med idéer som förstör stämningen.. -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Visste inte att det var April idag förrän min far sa det på eftermiddan. Han drog den gamla vanliga biran "Det brinner, rädde sig den som kan" :P Har varit på IKEA idag och då skulle jag ringa mor(skilda föräldrar) och säga att jag blivit kvar där och blev upphämtad av personalen. Men hon hade icke sa nicke kommit hem från jobbet då klockan var 17:39. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.