Gäst henke37 Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 (redigerat) Hört någon bluff idag? Fuska.se ska läggas ner Phpinfo() andvänder en ovanlig logotype i dag Nico påstår att fuska.se är hackad och laddar ner porr-länkar Newgrounds.com flyttar till www.numagrounds.com Rixfm påståg att klockan var något annat än vad den är Rixfm påstog att Gert skulle gifta sig Aftonbladet: Sex i badhus Gp: Kopia av ostindien fararen för hög för bro, hjälp önskas med att luta den Vf: Steffan Holm diskad, byte dräckt Nwt: Unionsupplösningen firas med att underteckna ett nytt unionsföredrag Öp: Hyra på jakttorn Ns: Herrar och damer slås ihopp i basket VK: Gympa driven värmeanlägling i gym Sp: Trängselavgifter på turistmål Öa: Lift till Varvsberget från centrum Dn: Skåne får ökad energiskatt för att kompensera för importen av sprit Arnold S fet Google höjer gränsen från 1gib till 2gib Ask Jeeves lanserar en sökrobot(inte ett program, en robot) Tv4 har haft inbrott, kan inte sända serien "Lost" Redigerat 1 April 2005 av henke37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 ja, snyft.. av #21 tillåme... :'( Han sa att jag skulle få en varning, och jag gick på det :'( snyft.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 (redigerat) ja, snyft.. av #21 tillåme... :'( Han sa att jag skulle få en varning, och jag gick på det :'( snyft.. lol :lol: förlåt men det var roligt! :lol: Redigerat 1 April 2005 av $£!F Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 gör inget :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Level 7's aprilskämt: Nya tidningen L3V3L 7 Gamereactors aprilskämt: HL3, alyx adventure Xbox-se.com: http://www.xbox-se.com/nyhet.asp?id=3941 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Min fröken sa att det var ett vild svin bakom gympa salen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Idag så skämta jag med gympaläraren att jag brytit foten i torsdags! Men det bästa var ändå på Öland hos min farmor & farfar.Jag skulle lura farmor(alltså bor i skogen)så skrek ja: -KOLLA EN HARE!!!!! Då kom min storasyster och sa: -Va e den? Alltså både farmor och min storasyster blev lurade,bästa aprilskämtet hittils :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Min fröken sa att det var ett vild svin bakom gympa salen :P Men det var ju roligt.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Min storasyster hade gömt alla grejorna och satt papper i min sko.Hatar henne..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 lol, vi satt och kollade på film, då så dampade våra katter i köket, jag gick in och sa "-ni kommer inte tro detta" alla i min familj reste på sig samtidigt och sprang in i köket,;; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 min hacker nyhet blev faktiskt ganska lyckad... fejkade till en hyfsad skärmdump oxå...:P men det är mitt ända aprilskämt idag. hörde imorse om rix fm:s aprilskämt; Tanja (gerts fru) ringde in och var skit sur och avslöjade skämtet... och så hade det kommit en massa folk med champange och tårta och allt möjligt så alla blev sura. men jag tyckte att det var ett bra aprilskämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Idag på morgonen råkade jag kolla på A-ekonomi och då var det nån som hetter Boo L Uhring. Hahaha! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.