nOfear Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Dåligt med skivor det med repor och sånt hällre köpa en mp3 och lägga in låten i den :) Nedladdning är bästa som funnits. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Jupp helt klart, har sparat så otroligt mkt pengar på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 http://www.tanakawebb.com/tekniksida/Backu...ipiratbyrån.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Naa, om vi bojkottar film och musik kommer det ju sluta göras. Tänk er ett liv helt utan film eller musik, dötrist. Jag fattar mig inte på alla typer som laddar ner musik, ni fattar tydligen inte hur mycket artisterna förlorar på det, vill ni att vi ska leva i ett samhälle helt utan musik :blink: . Ingen gör nåt för inget villket också gäller artisterna, vill vi ha kvar dem så får vi betala dem och tre kronor (itunes) för en låt är inte dyrt! Men man bränner ju ändå skivor, för att man ska kunna lyssna hemma lätare, eller hos en kompis o så.. Mp3:n använder man ju när man inte är hemma, som i skolan t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 va? vad menar du? det var ju typ de jag sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Hur många gånger kan man se på filmen på bion om man bettalat bara en gång????????? JA JUST DET EN GÅNG. Det är ju svindyrt. Men om man vill ge en liten peng till bolaget som gjort filmen så kan man ju låna den och bränna den. Man får ju låna en film för ca 30-50kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 just därför suger antipiratbyrån, de vill ju inte ha nedladdning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Ganska logiskt med det namnet.... Jag fattar inte varför ni hackar på mig, det är ju antipiratbyrån ni är förbannade på, jag försöker bara säga att OM man vill att artisterna/kreatörerna ska fortsätta att skapa så måste de få betalt. Ingen gör nåt för inget och artisterna är inget undantag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 24 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Ganska logiskt med det namnet.... Jag fattar inte varför ni hackar på mig, det är ju antipiratbyrån ni är förbannade på, jag försöker bara säga att OM man vill att artisterna/kreatörerna ska fortsätta att skapa så måste de få betalt. Ingen gör nåt för inget och artisterna är inget undantag. Visst ska artisterna få pengar. Men hur mycket får de i dagsläget av en cd? Om en cd kostar 200kr så får väl artisten ca 20kr. Resten går till skivbolaget och APB :/ ska det vara så? Sänk priserna och ge allt till artisten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 nej, lägg ner skivor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 hur ska då de som inte har en dator lyssna? ¬¬ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 (redigerat) Alltså, artisterna tjänar ju flera miljoner dollar på oss, som köper skivor, de har såå mycket pengar så de vet inte vad de ska göra med det. O ändå fortsätter vi att köpa..o.O Redigerat 26 April 2005 av Shark Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.