Shark Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Varför står det "Game Boy Advance" på den? Föresten så gör Nintendo ett April skämt nästan varje år. Det står det inte på..Nu är jag förrvirad..http://www.my-smileys.de/smileys2/boxed.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 OMG detta är på allvar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 OMG detta är på allvar ehh nej?! det står ju gameboy advance på den ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 OMG detta är på allvar Jaså? Ja, vad bra! :cool: Förresten ser jag inte att det skulle stå Gameboy Advance på den.. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Vat hittar mean länken!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 på Nintendo.se hemsida kunde man hitta den. Men dom har tatt bort den nu för det var bara ett dåligt skämt :P. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Jag tänkte väll det går inte att skicka smak med elektronik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 Men jag har hört att det går att skicka lukter i elektronik men att man har ingen aning om vad det ska vara bra för. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 Sätter du in lite sladdar i hjärnan kan du säkert fejka lukter, som i matrix, bara det att vi har några år kvar till det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg