Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

vi sa att fredrik i min klass hade börjat blöd ai huvet då sa vi att dom skulle hämta en massa plåster och sånt när dom gjorde det så såg dom att han mådde fin fint och stog och prata i ett hörn av skolan.och så ställde vi fram klockan 1 tim så vi sluta skolan kl.1

Skrivet

vi sa att fredrik i min klass hade börjat blöd ai huvet då sa vi att dom skulle hämta en massa plåster och sånt när dom gjorde det så såg dom att han mådde fin fint och stog och prata i ett hörn av skolan.och så ställde vi fram klockan 1 tim så vi sluta skolan kl.1

Ja, sånt har man ju gjort i mellanstadiet, hehe.. :P
Skrivet

Vi ha påsk lov nu

Men föra året gick hela klassen och gömde sig

Och då skrev en på tavlan att vi var på slöjden

Så våran lärare gick dit

Men då var det en som var tvungen att gå på toa

Och då förstörde han det

Skrivet

Det funkade inte för oss i 3:an för våran lärare Har ne klocka på armen varenda dag.

Gäst Skellington
Skrivet

Föra året satte nån en dragsmällare i dörren så när läraren kom PANG de skyldiga blev utskällda i en kvart

Jag minns det! Det var typ Ullet :D

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...