Anorectic Skrivet 1 April 2005 Rapport Skrivet 1 April 2005 Tja, det är ju 1 april idag, så jag undrar: Har ni gjort något aprilskämt i skolan? Citera
msxmsx Skrivet 1 April 2005 Rapport Skrivet 1 April 2005 vi sa att fredrik i min klass hade börjat blöd ai huvet då sa vi att dom skulle hämta en massa plåster och sånt när dom gjorde det så såg dom att han mådde fin fint och stog och prata i ett hörn av skolan.och så ställde vi fram klockan 1 tim så vi sluta skolan kl.1 Citera
Shark Skrivet 1 April 2005 Rapport Skrivet 1 April 2005 vi sa att fredrik i min klass hade börjat blöd ai huvet då sa vi att dom skulle hämta en massa plåster och sånt när dom gjorde det så såg dom att han mådde fin fint och stog och prata i ett hörn av skolan.och så ställde vi fram klockan 1 tim så vi sluta skolan kl.1 Ja, sånt har man ju gjort i mellanstadiet, hehe.. :P Citera
nebbig Skrivet 2 April 2005 Rapport Skrivet 2 April 2005 Som om lärarn skulle gått på att klockan var en timme mer än vad den var, haha, det var ju också en typ av aprilskämt... Citera
Shark Skrivet 2 April 2005 Rapport Skrivet 2 April 2005 Men för det mesta är lärarna ganska korkade, på min förra skola iaf..http://www.my-smileys.de/smileys2/emotlol.gif Citera
PCH Skrivet 2 April 2005 Rapport Skrivet 2 April 2005 (redigerat) april skämt i skolan Jag hadde påsk lov :P Redigerat 2 April 2005 av PCH Citera
Skinnpytte Skrivet 2 April 2005 Rapport Skrivet 2 April 2005 Vi ha påsk lov nu Men föra året gick hela klassen och gömde sig Och då skrev en på tavlan att vi var på slöjden Så våran lärare gick dit Men då var det en som var tvungen att gå på toa Och då förstörde han det Citera
Lander Skrivet 3 April 2005 Rapport Skrivet 3 April 2005 vi sa att fredrik i min klass hade börjat blöd ai huvet då sa vi att dom skulle hämta en massa plåster och sånt när dom gjorde det så såg dom att han mådde fin fint och stog och prata i ett hörn av skolan.och så ställde vi fram klockan 1 tim så vi sluta skolan kl.1 Det funkade inte för oss i 3:an för våran lärare Har ne klocka på armen varenda dag. Citera
BornInBarcelona Skrivet 6 April 2005 Rapport Skrivet 6 April 2005 Föra året satte nån en dragsmällare i dörren så när läraren kom PANG de skyldiga blev utskällda i en kvart Citera
Salzalada Skrivet 6 April 2005 Rapport Skrivet 6 April 2005 Fy F*n vad roligt! Det måste jag testa nå'n gång! Citera
Gäst Skellington Skrivet 6 April 2005 Rapport Skrivet 6 April 2005 Föra året satte nån en dragsmällare i dörren så när läraren kom PANG de skyldiga blev utskällda i en kvart Jag minns det! Det var typ Ullet :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.