PCH Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 (redigerat) Jag tror att big bang skapade joren. det låter ju helt osannolikt att en snubbe som kallas gud skapade jorden på 6 dagar och på den 7 dagen så vilade han. Själv så tror jag inte på gud Redigerat 12 April 2005 av PCH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 zadravo: finns det inte många olika förslag på vad gud, heter tex jehova, jehave eller jhve..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 PCH det låter omöjligt för en människa, men Gud är inte en människa, han är lite mäktigare om man säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Det har säkert varit många "big bangs" och en utav dem skapade vårat solsytem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Eller inte alls... Zdravo, du är med i Jehovas vittnen va? vad är speciellt med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 tror inte att zadravo e mä i jehovas vittnen www.watchtower.org/languages/swedish/ (officiel hemsida) http://susning.nu/Jehovas_vittnen (en massa fakta) läs här och lär dej vad som är speciellet med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 ok, jag är inte intereserad att bli jehova vittne (har hört att sekter inte är bra alls) men vill veta vad just JV står för Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 finns fakte om det på min andra länk.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 har läst och JV är konstiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 :o jag trodde du bara var nån som var religös, mer som de flesta religösa i sverige är,firar jul, går ikyrkan på söndagar osv.... där ghjorde du mej värkligt förvånad :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 men att inte fira jul... räcker med vanligt kristen för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 mm det är sjukt, jul ska förknippas med Jesus inte nån j*vla tomte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.