Shark Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Om en kille dansar tryckare med en tjej och e snuskig håller han för rumpan,i allafall på ett disco när jag dansa med en i sexan(fast om jag inte vill)så börja alla skratta åt mig,jag gick in på toan och fick se ett pussmärke!Shit vad pinsamt :cry:.Då och då fick jag också se andra killar hålla för tjejens rumpa,vissa killar har ingen respekt.....fast jag e kille.....så dum jag e! Öhh..?? Hur kan man ha sån tur??? <_< Och så säger du att det är pinsamt, alltså..http://www.my-smileys.de/smileys2/anniesicher.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 När jag gick på lågstadiedisco dansade de alltid limbo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Dom snyggaste 9:orna dansade shake med mig för att dom tycker jag var liten och "gullig" <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Jag brukar dansa med äldre ;) Det finns bara "Några" snygga som är lika gammla som jag. Dom äldre är Lätt Snyggare ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 (redigerat) [Ändrat] Redigerat 3 April 2005 av King_of_Cheats Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Jag e populär bland 9:orna,8:orna och 7:orna b.l.a för jag e gullig och 10 och inte försöker vara tuff misstänker jag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Ja, han i min klass som är lite händer samma sak med honom i klassen..<_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 4 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 tillbaka till tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Yeah! Disco på Fredag ;) ;) Fast det är typ disco Hela tiden här uppe i skellefteå Typ varje fredag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Jag har ej varit på disco på åratal, men när jag var på sånt så lekte vi ryska posten och dansade, sanning eller konka körde vi ibland, och det hände att vi körde snurra flaskan :D det är väl dom vanligaste skulle jag tro.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 ja vi har inte haft disco sen i sexan och då körde vi bara musik och slagsmål (inga grova) osv en gång så tände en kille på en papperskorg och hissade upp den i flaggstången Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Om en kille dansar tryckare med en tjej och e snuskig håller han för rumpan,i allafall på ett disco när jag dansa med en i sexan(fast om jag inte vill)så börja alla skratta åt mig,jag gick in på toan och fick se ett pussmärke!Shit vad pinsamt :cry:.Då och då fick jag också se andra killar hålla för tjejens rumpa,vissa killar har ingen respekt.....fast jag e kille.....så dum jag e! Men väx upp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.