Hoppa till innehåll

Disco

msxmsx

Rekommendera inlägg

• Svar 73
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Om en kille dansar tryckare med en tjej och e snuskig håller han för rumpan,i allafall på ett disco när jag dansa med en i sexan(fast om jag inte vill)så börja alla skratta åt mig,jag gick in på toan och fick se ett pussmärke!Shit vad pinsamt :cry:.Då och då fick jag också se andra killar hålla för tjejens rumpa,vissa killar har ingen respekt.....fast jag e kille.....så dum jag e!

Men det är ju han som är barnslig, att tycka att det är pinsamt.. <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

Lekar på ett disko? På min tid så var det så att alla J*vlar stod i varsitt hörn med stolar och lekte sjukt skumma. De lyssnade på musik också och att det sedan skulle bli dans tävling, alla dansar ju breakdance. >.<

Men ni kan iallafall leka något kul... Som att slå ner varandra och sova.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om en kille dansar tryckare med en tjej och e snuskig håller han för rumpan,i allafall på ett disco när jag dansa med en i sexan(fast om jag inte vill)så börja alla skratta åt mig,jag gick in på toan och fick se ett pussmärke!Shit vad pinsamt :cry:.Då och då fick jag också se andra killar hålla för tjejens rumpa,vissa killar har ingen respekt.....fast jag e kille.....så dum jag e!

Tyckte mest det var barnsligt av dej som tycker att det är värsta grejen att ta på någons rumpa. Geez, det har väl typ alla gjort?

En äkta Ollon-hjärna, ser vi här, gott folk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag menade ju bara att han tyckte att det var pinsamt att börja springa in bara för att man fick ett puss märke, men du som tror att du är hyperintelligent, har du verkliga stora problem din hönshjärna..

Vad leker du med hemma, en docka??http://www.my-smileys.de/smileys2/eek4i_2.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men människor!!

Det är inte jag som tycker det, jag själv tycker inte att det är det! Det är den där typen som tycker det, o det va Jelly som börja dra i*******a slutsatser om vad jag sa, men jag fattar inte varför alla börjar gnaga på mig hela tiden..??http://www.my-smileys.de/smileys2/bawling.gifhttp://www.my-smileys.de/smileys2/badmood.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...