Gäst volvotobben Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 ne inte du också *skoja* :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Om en kille dansar tryckare med en tjej och e snuskig håller han för rumpan,i allafall på ett disco när jag dansa med en i sexan(fast om jag inte vill)så börja alla skratta åt mig,jag gick in på toan och fick se ett pussmärke!Shit vad pinsamt :cry:.Då och då fick jag också se andra killar hålla för tjejens rumpa,vissa killar har ingen respekt.....fast jag e kille.....så dum jag e! Men det är ju han som är barnslig, att tycka att det är pinsamt.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 4 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 det värkar inte som att ni kan några lekar va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Lekar på ett disko? På min tid så var det så att alla J*vlar stod i varsitt hörn med stolar och lekte sjukt skumma. De lyssnade på musik också och att det sedan skulle bli dans tävling, alla dansar ju breakdance. >.< Men ni kan iallafall leka något kul... Som att slå ner varandra och sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Om en kille dansar tryckare med en tjej och e snuskig håller han för rumpan,i allafall på ett disco när jag dansa med en i sexan(fast om jag inte vill)så börja alla skratta åt mig,jag gick in på toan och fick se ett pussmärke!Shit vad pinsamt :cry:.Då och då fick jag också se andra killar hålla för tjejens rumpa,vissa killar har ingen respekt.....fast jag e kille.....så dum jag e! Tyckte mest det var barnsligt av dej som tycker att det är värsta grejen att ta på någons rumpa. Geez, det har väl typ alla gjort? En äkta Ollon-hjärna, ser vi här, gott folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Pröva "Kamp". Dela upp så att det är 10 killar och 10 tjejer (Det går också med fler eller färre). De blir som ett "par". De övriga killarna ska försöka "sno" tjejerna och vise versa. Då ska killen/tjejen försöka skydda sin partner (Ganska sjuk lek). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 5 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 fatta inte leken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Om en kille dansar tryckare med en tjej och e snuskig håller han för rumpan,i allafall på ett disco när jag dansa med en i sexan(fast om jag inte vill)så börja alla skratta åt mig,jag gick in på toan och fick se ett pussmärke!Shit vad pinsamt :cry:.Då och då fick jag också se andra killar hålla för tjejens rumpa,vissa killar har ingen respekt.....fast jag e kille.....så dum jag e! Jag menade ju bara att han tyckte att det var pinsamt att börja springa in bara för att man fick ett puss märke, men du som tror att du är hyperintelligent, har du verkliga stora problem din hönshjärna..Vad leker du med hemma, en docka??http://www.my-smileys.de/smileys2/eek4i_2.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Förstår inte riktigt vad som e pinsamt med ditt "puss-märke", its just love? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Men människor!! Det är inte jag som tycker det, jag själv tycker inte att det är det! Det är den där typen som tycker det, o det va Jelly som börja dra i*******a slutsatser om vad jag sa, men jag fattar inte varför alla börjar gnaga på mig hela tiden..??http://www.my-smileys.de/smileys2/bawling.gifhttp://www.my-smileys.de/smileys2/badmood.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Ja gnagade inte på dej om du uppfattade det så, jag undrade varför Rocko tyckte det var så pinsamt med ett "puss-märke". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 6 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 ni kan väll inga lekar för ni börjar snacka om annat men jaja snacka på.......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.