Scones Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Ärligt talat kan jag ingen "lek" som du borde ha på ditt disco..Dansa please? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 7 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 kan ni några bra danser då?eller vad man då ska kalla det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Dansa tryckare är bästa iden eller hångla skämta ^^ Fast tryckare gör vi på alla våra disco Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 haha, ja tryckare e väll lite mysigt :wub: men att kalla det dans e väll ändå å ta i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Dansa tryckare är bästa iden eller hångla skämta ^^ Fast tryckare gör vi på alla våra disco Det var hångel tävling på vårat förra disco vi höll i ;) Bara 2 par som deltog. Jag kan en dans tror det hette Foxtrott nått sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 jo foxtrott finns ju, menär inte ett reckomendera för diskon, manmåste lära sig den, gå på kurs eller nåt..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Dom snyggaste 9:orna dansade shake med mig för att dom tycker jag var liten och "gullig" <_< Varför tycker du att det är "<_<", Jag är kär i nästan allt o alla.. Speciellt Ojsåån! :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Jag tolkar. Det är svårt att förstå vad folk menar när man skippar punkterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Ja gnagade inte på dej om du uppfattade det så, jag undrade varför Rocko tyckte det var så pinsamt med ett "puss-märke". Skulle du inte tycka det var pinsamt om alla plötsligt skratta åt dig,förresten e jag inte en sån där "Love-type" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Om dom skratar e dom avis på dej, ja menar om du har fått det "puss-märket" så e det ju antaglingen för att den tjejen gillar dej..De e väll inget o skämmas för att nån gillar en va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Tror du att du har rätt?Dom skratta åt mig!Dom e inte avis,vet du vafö?Jo,killarna blev tvingade att dansa med nån och jag ville inte det!Men alla tjejer blev redan upptagna,så jag fick dansa med en fet tjej,dom var ej avis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Jaså du mobbar folk som e feta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.