smxsmx Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Bra schema Guggo................ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 hehe, man tackar :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
csxcsx Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 jag ska vara med på discot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 16 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 vet 3 av mina polare är ju medlemar på forumet jag,csxcsx,rsxrsx och smxsmx alla har ungefär lika namn man börjar med det man heter sen vad man börjar i efternamn sen x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 men, varför bråka? 1. Kom dit 2. var nervös 3. Dansa 4. gör nån lek 5. hångla 5.dansa 6.gå hem enkelt elle hur :D Tack Guggo! Nu har jag en bra schema så jag vet vad jag gör nästa gång. :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 17 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 jag med...................................... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 man kan som tilläggs val även få "ät" och "drick cola" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 20 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 aaa det har jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 ska på klassfest den nittonde och födelsedags disco den 20:de :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 För mkt disco för min del.:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 på min skola är det 5:orna (min klass alltså) som holler i discot. så här brukar det se ut på f-2:ans disco: 1. gästerna kommer och vi är sena med förberedelserna. 2. dom försöker att pruta på intagningspriset 3.dom går in utan att ha prutat och börjar att sprina runt och köra kull 4. vi säger i micken att dom ska lungna ner sig lite och vi kör limbo 5. dom köper i kiosken och dansar "streetdance" (deras egen verison hehe) 6. snöbollen (tryckare). killarna gömmer sig och alla tjejer ställer sig på en rad 7. fri dans och köp i kiosken 8. limbo 9. vi säger "hej då och kom på vårt nästa disco (hoppas inte) 10. alla går (vi pustar ut) 11. vi städar och går hem låter inte så kul va (det e det inte häller) <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 hahahaa!! i vår klass står alla killarna kvar utom typ 5 stycken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.