Spikey Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 (redigerat) Jag har tänkt att köpa Pokemon Fire red är det bra och hur många Pokemon fins det? Redigerat 4 April 2005 av link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PKMN TRÄNAREN Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 fire red är bra men tråkig när man börjar som i R/B/G, jag vet faktist inte hur många pokemon det finns i fire red Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Jag har tänkt att köpa Pokemon Fire red är det bra och hur många Pokemon fins det? det här ska va i gba pokemon forum aja det fins 151 som i dom första och det e inte så kul... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Finns ÖVER 250 st tror jag....verkligen mera än 151 <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 just det ta det i gba forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 (redigerat) Jag har tänkt att köpa Pokemon Fire red är det bra och hur många Pokemon fins det? Jag tycker att du köper det,för när man har klarat ligan så få man national dex så du kan ha 385 pokemon (plus en som är ny och heter deoxys). Redigerat 18 April 2005 av Ray2704 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Jag har tänkt att köpa Pokemon Fire red är det bra och hur många Pokemon fins det? nej det här e game boy forumet ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Jag har tänkt att köpa Pokemon Fire red är det bra och hur många Pokemon fins det? Flytta till Gameboy advance->Pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guldfisken Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 man kan få alla pokemon. .men man kan bara fånga alla pokemon1 och några pokemon2. om du vill ha alla så får du byta med cocoseum och ruby & safir Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Sluta klaga!!! :angry: Denna tråd är i Pokemon forumet nu!Glada? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Vad jag har hört så finns nästan alla pokémon från Red/Blue Gold/Silver Ruby/Sapphire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 jag trodde det bara fanns dom som var med i första spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg