Skinnpytte Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Jag är vuxen och undrar vilket det 4 templet är Vilket är det? Kan ni också skriva vilken ordning det är sen efter Har glömt bort det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Temple of Light Forest Temple Fire Temple Water temple Spirit Temple Shadow Temple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 6 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Okej mtack för hjälpen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Temple of Light Forest Temple Fire Temple Water temple Spirit Temple Shadow Temple shadow temple kommer före spirit tempel <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Nä dom kommer samtidigt man kan ta dom i vilken årning man vill man väljer själv med ingen är rätt eller fel båda kommer samtidigt ingen av spirit tempel eller shadow tampel kommer kommer före varan man väljer själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 jag föreedar att ta shadow temple innan.... TEMPLE OF LIGHT?????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 13 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Spela roll vilket man tar först Ni kan diskutera nån annanstans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 vad f*n är temple of light? jag har varva spelet minst 10 ggr och inte sett nå tempel of light Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
louise Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 vad f*n är temple of light? jag har varva spelet minst 10 ggr och inte sett nå tempel of light Temple of light, man får den medaljen när man har gjort sig stor för första gången. Du klarar aldrig något tempel för att få den.. Det är den gula medaljen, hur kan man missa den? =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 Nä dom kommer samtidigt man kan ta dom i vilken årning man vill man väljer själv med ingen är rätt eller fel båda kommer samtidigt ingen av spirit tempel eller shadow tampel kommer kommer före varan man väljer själv. Men om man kollar på Quest subscreen så kommer Shadow Medallion före Spirit Medallion. Fast jag brukar klara Fire Temple först av alla templena. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Jag tog spirit temple före shadow temple :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Men shadow temple kommer före spirit temple. Dom säger ju typ att man ska gå och kolla i staden efter hjälp eller något efter att man klarat water temple. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg